MY POS nga interweb.al
Produkti me i ri nga shoqeria jonë
Duke parë nevojat e tregut po shkojne drejt dixhitalizimit, u fokusuam për t’ju sjellë një produkt të ri. My POS është programi më i ri te cilin, interweb.al shpk ofron.
Është një program i cili ju ndihmon për të mbajtur online inventarin e barit, dyqanit, fabrikes ( dhe jo vetëm ). Ky program ju lejon të shtoni artikuj. Me cmimet e tyre, të krijoni nje inventar dinamik, të regjistroni hyrje/dalje në aktivitetin tuaj.
Gjithashtu programi ofron mundësinë të lidhet me cdo kase fiskale dhe të nxirrni bilance të ndryshme.
Tashme kur cdo gjë është kaq e thjeshtë nuk keni pse të shpenzoni në metoda alternative dhe të kushtueshme. My POS ka një kosto e cila justifikon dobinë e madhe të këtij programi në një aktivitet qe ka shitje ose produkte. Mirëmbajtja e programit është shumë e thjeshtë dhe përdorimi i tij akoma më i thjeshtë. Për më shumë shikoni screenshotet:
Faqja e Administrimit
Tek kjo faqe kryhen gjithë veprimet administrative të Programit, Kjo faqe ndahet në tre menu kryesore
1.Personalizo
2.Shpenzime
3.Raportet
Konfigurime
♦ Editon programin sipas biznesit tuaj.
♦ Në foto shfaqen settings të pergjithshme te programit
Magazinat
♦ Modifikon programin sipas biznesit tuaj.Personalizo Artikujt
♦ (Personalizo) personalizon programin sipas biznesit tuaj.
♦ Artikujt (Ketu hidhen artikujt e menuse)
Personalizo Artikujt
♦ Menuja e parë (Personalizo) personalizon programin sipas biznesit tuaj.
♦ Artikujt (Ketu hidhen artikujt e menuse)
♦ Tek Menu kemi tre perberes e Menuse , si Kategorite e menuse , Artikujt e menuse , si dhe perberesin e artikujve.
Mundësi User
♦ Modifikimi sipas kerkeses suaj
♦ Modifikim i Punonjësit (Shtohen , modifikohen punonjësit sipas tipit të punonjësit
Personalizo Ambientet
♦ (Personalizo) personalizon programin sipas biznesit tuaj.
♦ Këtu personalizojmë Ambientet (Personalizohen vendi ku do punohet, si kasa, printerat, Tavolinat e ambientit)
Personalizim i Furnitorëve
♦ Personalizon programin sipas biznesit tuaj.
♦ Këtu personalizojmë Furnitorët
Personalizim i Klientëve
♦ Personalizon programin sipas biznesit tuaj.
♦ Këtu personalizojmë Furnitorët
Shpenzime
Këtu kryhen gjithë veprimet administrative. Ndahet në tre menu kryesore.
Personalizo, Shpenzime, Raportet.
Raportet ndahen në 4 pjesë:
♦ Raporte ndahen 4 pjesë kryesore
♦ Xhiro / Shitje : Kemi Raportin e shitjeve me filtrate perkatës të datave, orës , punonjësve , magazinave, dhe tipit të pagesave.
Shpenzim Furnizim ( shfaqim raportin e shpenzimeve sipas magazinave)
Bilanci
Faqja e Punonjësit (kamarierit)
Faqja e kamarierit përbehet në dy pjesë kryesore
Harta e tavolinave në ambientin që ky punonjes u shërben klientëve.
Raportet e turnit si dhe raporti total i xhiros.
Proçesi i punës
Kamarieri klikon mbi tavolinën në të cilën do shërbeje , dhe më pas shfaqet menuja me kategoritë dhe artikujt përkatës. Duke klikuar mbi kategoritë filtrojmë artikujt e kategorive
Duke klikuar mbi artikujt , i hedhim në fature.
Për të nxjerrë faturën kemi dy opsione “Printo & Mbyll”i cili printon fature dhe e mbyll porosinë dhe opsionin “Printo & Ruaj” i cili printon faturën dhe ruan porosinë tavolinës perkatëse për t’i dhënë totalin e porosive në fund kur mbyllim tavolinën.
Në fund të turnit , punonjësi (kamarieri) shkon te faqja faturat e mia dhe mbyll turnin , me butonin “paguaj xhiron”.